Kubra343434 3 ayı doldurunca orta akışa, şuan ise 8 aylık olduk ve hızlı akış kullanıyoruz. Meme yok sadece mama ile besleniyoruz. Bebekler mama yerken genelde uyku haline girer eğer sizin bebeğiniz mamasını bitirmeden uyuyorsa bence orta akışa geçin, çünkü aç uyuduklarını farkında olmuyorlar yemesi gereken ölçeğin altında kalıyorsa değiştirin yiyorsa sıkıntı yok 6.ayda değiştirebilirsiniz. Ama mutlaka değiştirin zira bu bebeğinizin beslenmesini kolaylaştırır