Edis07 canım benimde 5 ay oldu doğum yapalı epilasyona yeni başladım geçen hafta ilk seyansima girdim koltuk altima girmedim onermediler emziriyorum diye 6 aylıktan sonra yapalım dediler sezaryan yerinede dediler şuan daha yeni oraya vurmuyalim canın vok acır biraz daha zaman geçsin sonra vuralım dedi