RabiaKezici ıkınması kötü değil aslında benm kızımda 4 buçuk aylık doğduğu günden beridir ıkınarak yapar ve kızarır yani güzel aslında bence o ıkındığı esnada bacaklarını karnına bastırın çok hafif zorlamadan rahat çıkarsın karnını ovun gazı vardır büyük ihtimalle Dr gaz damlası uygun görürse verir emzirme den sonra geyirsin midesi rahatlasın o grğirme önemli diğer gaza çevirmez geçevek inşallah daha çok küçük