Lavinyaa1 Sldakkvm emziği ayda 1 değiştiriyorum. Biberon 4 tane var hangisi o an elime geçerse onla veriyorum mamasını. Sirkeli suda biraz biberon başlıklarını beklettiğim için değiştirme gereği duymadım. Her kullanımdan sonra yıkıyorum zaten