Merhaba arkadaslar bugün sağlık ocağına gittik oğlum 2 yaşına girdi bu ayın 12 inde cok ağlayarak boy kilo baş cevresi ölçümü yaptırdı baş çevresinin büyüklüğü 53 santim çıktı büyük mü sizce sorun teşkil eder mi bilemedim ne yapmalıyım cok agladi ama belki de doğru olcememis de olabilir ama benim kafamda soru işareti oluştu uyutmuyor beni valla