Benimki aynı ama 3 ay 17 günlük daha erken girdi atağa galiba 2 gündür emmiyor yatırıyorum ağlamıyo memeyi veriyorum kıvranıp ağlamaya başlıyor önce karnı ağrıyor sandım gazını çıkartıp deniyorum yok asla memeyi almadı sadece uyurken aldı o kadar da düşkündür emmeye deliricem iki gündür çığlık çığlığa emmiyor sağıp verdim bi kaç defa çekti onu da istemedi napıcam bilemiyorum