Busraozcn ben eşimin arkadaşları geldiğinde bi tatlı yapıyorum yanına poğaça kurabiye yapıyorum eşimde dışardan cip kola çekirdek alıyor çayla tatlı veriyorum onlardan sonra cips kola falan koyuyorum ama biz çok samimiyiz tek tatlı çayla da ağırladığım oluyor gece 3-4 e kadar oturuyoruz genelde