Bebeğim 42 günlük. Ağırlıklı anne sütü ama yetmediği yerde günde 2 defa az mama yiyor. 4. Güne giriyoruz hala kaka yapmadı. Doktora mesaj attım biogia içiyorduk ek olarak bir tane daha probiyotik damla verdi. Gazını rahat çıkarmaya başladı. Ne zaman bez değiştirsem bezi çok dolmuş oluyor ama kaka yok. Sizce kakası var mıdır kabız mıdır 🥺