Kızlar 2.5 aylık oğlum kolik değil ama çok gazlı bebek 2 farklı Damla kullanıyoruz daha rahatız ama bu ara gündüzleri uyumuyor akşam 9 da banyosunu yaptırdım uyur kesin diye yoook uyumuyo tam dalıyo 2 dk sonra gözler hiç uyumamış gibi gaz sancısı da yok normal mi ? Artık kollarımda ayaklarımda derman kalmadı