Ben 2 gün önce post açmıştım. 5 aylık oğlumun kafa tasında bıngıldağın gerisinde bir anda kemik kadar sert yumurta gibi bir şişlik olduğuna dair. Acile gittik. Röntgen istediler ama arayıp ulaşamadılar kan alalım önce dediler ama bu çarpma gibi darbe almış sanki kardeşi vurmuş olabilir mi dedi iki ayrı doktor da. Tekrarlarsa gelin dediler. Bu şişlik kafada beş gündür var bir iniyor bir çıkıyor. Çok sert kafasına taşla vursan bu kadar olur yani. Elleyince bariz ortada. Bu gece yine şişlik vardı. Bende araştırdım sonra aklıma benim teyzemin ve eşimin iki teyzesinin kafasında tümör olduğu geldi. İnternette bakınca da menenjit tümör yada viral enfeksiyon sonrası olacağı yazıyor. Kan beynime sıçradı acile gittik hemen. Doktora gösterdim şans ya biraz inmişti yine anlattım dedim böyle böyle kusuyor uykuda bile genel durumu iyi ama kaka mukuslu uykuda inleme var. Ağlıyorum ama şiştim. Yok bu bence kafa yapısı sen yeni fark etmişsindir birşey yapmıcam önermicem dedi. Hocam nolur bi röntgen çekin içim rahatlasın dediö gerek yok radyasyona dedi yanında başka doktor vardı o da yok normal dedi yolladılar. Şimdi ben lk ki doktora mı bu doktorlara mı inanayım. İnsna yavrusunu bilmez mi. Yoktu öyle birşey 5 gündür var.