Tugce1338 honeyson bizim vardı 15 gün önce kestirdik dikiş gerekti ama yarım saat sonra emmeye başladı ilk iki gün biraz korkarak emdi sanırım canı da acıdı ama 2 gün sonra herşey normaldi
Tugce1338 honeyson 6 aylıkken kestirdik aynı zamanda dil bağı da vardı onu da kestiler ama ona dikiş gerekmedi.
honeyson Tugce1338 geçmiş olsun . Ben de doktorumuza sordum da şimdilik sorun olacak bir durum yok dedi benim de oğlum 6 buçuk aylık bi cerraha danışsam mi bilemedim
Tugce1338 honeyson biz kbb a gitmiştik doktorun kendisi yaptı oda çok karışmak istemedi ama dişleri çok ayrık çıkıyordu dudak bağı yüzünden o sebeple yaptı