Bilgekpn 40ınızda yürümeniz daha az acı vermeye başlar büyük ihtimal. Normal yürüme moduna geçersiniz ama günlük iş yapacak kadar düzelmesi 2 ayı buluyor. Benim 6 ay oldu bazen unutup zorluyorum kendimi o zaman acıyor galiba hiç geçmeyecek ama günlük hayatımı etkilemiyor en azından. Sonuçta bir insan çıkardık içimizden o kadar da olsun 🙈