Tuba0633 Arkadaşlar merhaba bugün bebeğimin aşırı gaz sanısı oldu ve çok ağladı ağlarken bir anda nefesi kesilip morarıyor bebeğim 2 aylık başına gelen bu durumda ne yapılması gerekiyor elim ayağıma dolaşıyor bu durumda 😢
Offanne_ Tuba0633 benim kziim 2 yaşında hala öyle oluyor. Suratına hafifçe üflüyorum ben. Ne kadar doğru bilmiyorum tabi bı uzmana danışın isterseniz. Benim doktorum normal olduğunu söyledi.
menek16 Tuba0633 2 ay 17 günlüğüz bazen bayılacagını falan düşünüyorum öyle bi aglama öyle bi çığlık musluktan su açtıgımda sakinleşiyor tesadüfen farketmiştim geçen gün 45 dk su açık bekledik evde dolduracak şişe sürahi tükendi boşa akıttım artık Allah affetsin ne diyim
Rainnnn Tuba0633 3 ay boyunca hergün yaşadık o durumu doktorumuz sadece sakin kalıp sıkmayın sarsmayın sol tarafına yatırıp hafif sırtını sıvazlayın dedi