
Bugün kayınvalidem kızımda bu lekeleri fark etmiş (kızımın bı çok yerinde farklı lekeler var doğum lekesi vs tarzında bu yizden dikkatimi çekmedi mi bilmiyorum) eşime vitiligo olabilir demiş . Yarın doktora götürücem merkezde oturmuyorum . İçim içimi yedi bu saat oldu . Bu hastaliklarla ilgili bilgisi olan var mı yorum yaparsanız sevinirim .