Bizimkide aynıı bende çok kafama takıyordum 1 aydan berii benim ki de aynıı sırf anne sütüyse gayet normal doktorum da aynı şeyi söyledi ben çok ıkınıyor diye üzüldüğümden fitil yapmıştım 2 3 kere sağlık ocağındaki doktor vermişti kendi doktorum bıraktırdı sonra alışkanlık yapıyormuş bebekte bende fazla takmamaya başladım 5 6 günde bir yapıyor şimdi kendi kendine ağlamıyorsa huysuzlanmıyorsaa sıkıntı yokk