4 ay 10 günlük bebeğim anne sütüyle besleniyor bazı geceler sadece yatmadan önce 120 ml mama veriyorum ama yaklaşık bir aydır doğru düzgün kaka yapmıyor 3 5 günü buluyor bazen yarım fitil atıyorum bazen benim yardımlarımla zeytinyağı sayesinde felan yapıyor normalde kendi kendine günde 2 3 kere bile yapan bir bebekti ama neden böyle oldu anlamadım aranızda böyle Bi durum yaşayan var mı acaba?