Arkadaşlar herkese iyi geceler. Çok üzüldüğüm bir konu hakkında sorum var sizlere. Lütfen benim gibi böyle bir durum yaşayıp çözen varsa bana da yardımcı olabilir mi?
Bebeğim 6 ay 8 günlük ek gıdaya başladık maşallah iştahımız çok güzel, severek ek gıda yiyoruz bu zamana kadar hep emzirdim fakat bugünlerde sütümde inanılmaz azalma oldu bebeğim ek gıda yanında memeyide emmek istiyor, memeye çok düşkün bir bebek. Sizce sütüm kesilecek mi? emzirmeyi o kadar çok seviyorum Ki sütümü nasıl arttırabilirim? çok güzel göğüslerimden akan sütüm son 10 gündür neredeyse yok bunun sebebi sizce nedir? Ve çaresi ne olabilir? 😔😔😔