Acemimom1 2,5 tog epey kalın. İçine sadece body giydirseniz bile 13-16 derecede sıcacık tutar. Siz sadece body ile bir deneyin. Göğsü soğuk olursa ki ihtimal vermiyorum; bir kat daha içine giydirirsiniz. Üstünü örtmenize gerek yok. Tulum yorgan gibi oluyor 2,5ta.