Ben de sünnet sürecinde endişeli bir anne olarak deneyimimizi paylaşmak istedim belki birine faydası olur dua eder 🤲😄
Ankara’da çok doktor araştırdım fakat genelde klipsli yapıyorlar ve genelde fiyatlar çok yüksek 9000 lirayı bulan fiyatlar verdiler ki burdanda çok araştırdım her doktoru arayıp sordum en son Yusuf bal hocayı buldum dikişli yapıyor ve fiyatı 1250 lira uygun geldi her yere göre ve aradgimda bilgi almak için Yusuf hoca açtı telfonu çok ilgiliydi ertesi güne randevu alıp hemen gittik. Bal klinik adı üzerinde bal gibiydi içeri girer girmez çok güzel karşılanıyorsunuz hemen muayene etti doktorumuz uyuşturucu iğnesini verdi 20 dk bekledik bebeğim 2 aylık olduğu icin emzirdim yatrdim uyanıkken haberi bile olmadan 10 dakikaya yakın bir sürede sünnetimiz bitti güle oynaya sünnet gerçekleşti şuan 4. Gunumüzdeyiz krem suruyoruz yağ sürüyoruz yapışıklık olmasın diye masajini yapıyoruz. Doktor biz sormadan o kadar güzel anlatıyor ki sorcak bir şey kalmıyor. Aklma takilan şeyler olunca da doktorumuza foto atıp sordum hemen nezaketle cevapladı ses kaydı attı biz çok memnun kaldık Allah’ın izniyle de sorunsuz iyileşiriz diye ümid ediyorum.
Minik bebeği olanlar hiç korkmasinlar benim 2. Bebeğim ikisini de erken dönemde sünnet ettirdim büyük rahatlık hiç anlamıyorlar.