Eşiniz bağlı olduğu SGK’yi arasın ya da muhasebecisi sorsun SGK dan 316 lira aldık biz 2 ay önce doğum yaptım ben çalışmıyorum eşim sigortalı SGK ona yatırıyor birde sosyal hizmetlere basvuruyorsunuz orası da size veriyor 45 gün sonra PTT ye bak yatar dediler ilk çocuk 300 2. 400 lira galiba benim ilk bebeğim de 1.5 yaşında onda almamıştım 700 yatacak başvurudan sonra e devletten süt parası mi analık parası mi neydi sorguluyorsunuz yatıp yatmadigini. Ben gidip kendim başvurdum ama gerek yok eşiniz halledebilir ben gittiğimde hep eşler gelmişti. Henüz yatmadı PTT ye bekliyorum