Mervesarem Kizlar benim kızım 1 yaşında emiyor ama sadece emiyor ne yemek ne bisey yiyor surekli emmek istiyor ne yaoacgimi bilemiyorum 2 yaşına kadarr emsin istiyorum ama yemek yemeyi sevmeyecek böyle giderse ne yaoacgimi bilmiyorum
Dondurmalikahve Mervesarem Ben size şöyle diyeyim şu an o istediğinde değildi siz istediğiniz de emzirin. Tabii ki değişir ama işe yarayan bi yöntem.
Bircaykoyicelim Mervesarem 6 aylıkken gece beslenmesini bıraktık. 10 aylıkken Tamamen bıraktırdim. Kızımı. Oğlumu da 6 aylıkken gece beslenmesini 2 yaşındayken de tamamen bıraktık. Çok emdiği için yemek yemiyordur.
Gulsen4224 Mervesarem 1.5 yaşında benim kizim da emiyor ama ne versem yiyor galiba sadece memeye dayanmış prenses annesi biraz verme meme gıdaya yönel
Mervesarem Dondurmalikahve bekletiyorum ki aciksin biseyler yesin inanın daha beter oluyor unutmuyor kaşığı görünce kaçıyor eliyle ağzını kapatiyor ağlıyor
Pasamm14 Bunu aslında çocuğunuzla siziin belirleyeceğiniz bir durum aranızdaki bir bağ bu ben iki yaşına üç ay vardı bıraktirdim.aslinda dahada veremk istiyodum calistidigim için gece beni çok zorluyordu ama iki yaşını geçirmek isterdim
Mervesarem Pasamm14 evet haklısınız bende hep 2 yaşına kadar emsin istiyorum ama onada banada eziyet oluyor sanki yolda yatarken surekli istiyor artık besiginde yatmak istemiyor.
Dondurmalikahve Mervesarem Gece beslenmesi yaptırıyorsanız onu bıraktırın hani illaki çocuk ağlayacaktır yani bir anda susmuyorlar çocuğa göre değişiyor kimi çocuk 2 günde alışıyor kimi çocuk 10 günde alışıyor ama illaki alışıyorlar hala da yeme sorunu geçmezse bi çocuk doktoruna götürün isterseniz belki kan veya değerlerinde düşüklük olabilir
Mervesarem Bircaykoyicelim gece etmesinde birkaktiramadim biberon tutmuyor kandiramiyorum siz nasil biraktirdiniz
Bircaykoyicelim Mervesarem akşam emzirip uyuttum. Gece Uyandığı zaman emzirmedim. Zaten Ikisini de Saatiyle emzirdim ben. Meme bağımlısı değildi yani. Ağladı uyanınca kucağımda sakinlestirip tekrar yatağına koydum. 2 gün böyle devam etti. Sabahladik. Kararlı olup ağlamasına dayanıp emzirmiyceksiniz. Gece beslenmesi sağlıklı değil çünkü. Bı kaç gün zor olur ama alışır.
Pasamm14 Gündüz emmeyi bir buçuk yaşından sonra azaltıp biraktirmistim gece emiyodu sadece iki gecede hiç vermedin o şekilde bırakmış olduk şu verdim istediğinde boğazı kurumasın diye
Mervesarem Kubrasolmmaz 1 yasinda daha emiyor ama bu ara biraz daha iyi sanırım diş te çıkarıyor onunda etkisi var
Mervesarem Dondurmalikahve gecen günler çok istiyordu şu ara daha iyi sanırım dişten dolayi surekli istiyordu ama tamamen gece beslenmesi bitmedi tabiki yavaş yavaş azlatmya calisiyorum