s_enil_ay Benim bebeğim 11 bucuk aylıktı emeklemeye, tutunup kalkmaya başladı. Bırakınca desteksiz 2 adım atıyor devriliyor. Şu an 13. Ayına girecek. Ne zaman yürür?
rosesbabys s_enil_ay s_enil_ay 10 aylıkken yürümüştü tutunup kalktıktan 2 hafta sonra yürümeye başlamıştı sizinkide yakındır 🫶
Prensescik s_enil_ay bizimkide 14 ayına girecek yere desteksiz basmıyor kaldiriyor ayaklarını havaya korkuyor bide bıraksam ayakları titriyor resmen emekliyor tutunarak herşeyi yapıyor tabi
Pastaneusuluislakkek s_enil_ay ne zaman hazır olursa güzel anne🥰 benim bebeğim 8.5 aylıktı emekledi, 10 aylıktı yürüme arkadaşıyla ilk adımlarını attı, şimdi neredeyse 12 aylık hala emekleme+yürüme arkadaşı 🥰🥰