Selam güzel anneler 🌼 altı günlük bebeğim var. Bebeğim göğsümün ucunu kavramakta çok zorlanıyordu ve göğsüm yara oldu. Silikon göğüs ucu koruyucu denemeye başladım, bebeğim öyle güzel emiyor ki maşallah 🧿 sütüm de gayet yeterli. Doktorumuza da sordum bi sakıncası yok dedi emiyorsa devam et kullan dedi. Sizlerden de fikir almak istiyorum 🙏🏻 Siz ne düşünüyorsunuz var mı aramızda kullanan kızlar 🌼