Annişlerim benim kızcağzım 4,5 aylık genelde 8:30 gibi kalkar ama şu gece uykusuna saat 22:30 da başlarım uyutmaya ağlayış haykırış 23:30 gibi anca uyur bi bebek için çok geç değil mi i?doğduğundan beri 23:00 den önce uyumuyor haliyle onla kalkıp onla yatıyorum çok yoruldum ne yapıcam🥺