anneyimbennnnn kendi deneyimim; biz çocuğun her hışırtısına uyanıyoruz ve çoğunlukla onu da uyandırıyoruz 🤣 eğer imkanınız varsaodasını ayırmayı deneyebilirsiniz, yoksa Allah yar ve yardımcınız olsun 😅 benim kızım yatmadan önce mama yemedi mi çok dönüyor özellikle sanırım aç hissediyor kendini, emziriyorum ama yetmiyor olabilir. Siz de buna benzer bir gözlem yapabilirsiniz belki