Geçmiş olsun neyınız var bilmiyorum ama c vit den dolayı soğuk algınlıgı mı dıye dusundum, beslenmenıze dıkkat ederek sarımsak bal limon kürü yaparak iyileşebilirsinşz inşallah, instagramda hastalanmayancocuk diye bir sayfa var orayı takip edebilirsiniz bir sürü bilgi var