Herkese merhaba anneler size bir sorum olacaktı ben hamileyken 20. Haftamda genital siğil çıktı bende yurtdışında yaşıyorum normal doğum yaptım doktorum normal doğumun saglıkli olduğunu ve sigillerede iyi geleceğini söyledi şubat 2021 de hamileyken test vermiştim smear testi bişey çıkmamıştı doğumdan sonra ilk aşımı oldum doktorum iki tane daha aşı olacağımı söyledi ama ilk aşı ile ikinci aşı arasında 6 ay olması gerekiyor Muş bu süre uzadı bende bugğn doktorumla konuştum ikinci aşıyı olabileceğimi söyledi bir kaç güne ikinci aşımı olacağım doktoruma test yapacakmısınz diye sordum 2024 yılında test yapacağız dedi bende hamileyken siğiller vardı ama şuan sigillerim çok yok ama eşimde çok siğil oldu yakılması lazım ama Burda herşey uzun sürüyor biz eşimle korumasız ilişki yaşadık tabi bu süreçte başına gelen yazabilir mi lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻