Mucizemoglum canım oğlum 8 aylık oldu. 1 haftadır kusması vardı. Enfeksiyon denildi. Film çekildi. Bağırsakları dolu gaz... Ek gıda namına bir sey yemiyordu. Gaz nasıl oluyor anlamış değilim. Lavman yapıldı kendine geldi eve geldik. Neyse. Sonra devam etti yine kusması. Kilo verdi. Acile gittik. Ve enfeksiyon değil kum döküyormuş. Bol su içirin dedi doktor. Şiddetli ağlamaları başlamıştı. Normal ağlama değildi. Şimdi bol su içiyor. Probiyotik damla da kullanıyoruz arada . Yani gaz da olabilir bu tarz bir sey de olabilir. Kum dökme de kusmaya sebep oluyor. Mesela idrar az yapmaya başladı ve koyu kıvamlı. Şimdi iyileşmesini bekliyoruz.