Gozde12 Kızlar normal dogum yaptım 40 ım çıktı dikişlerim vs düştü ama hala acı var orda. Afedersiniz cinsel ilişkiye de giremedim acısından . Normalde acı yok fakat dokununca vs acıyor sızlıyor böyle olan var mı
Hilal-95 Gozde12 acıyor malesef bi süre 60 gün bekledım ben ama genede acıdı valla 4. Ayda kanadı dikişim doktor toparlanması bukadar kolay değil jel kullanman gerekıyor dedi
Busra2326 Gozde12 ben 4 ay adam akıllı ilişkiye girememiştimmmmm sonradan geçiyor bir kere adam akıllı ilişkiye girince düzeliyor yaoamıgorsanız krem sürün susuz kalmış olabilirrr
KkkBbb Gozde12 galiba çok normal bu benim 2 Aydan sonra geçti diyebilirim. Ve şuan iyileşme süreci olduğu içinde acıması normal benimde 40′a yakın acımaya başlamıştı. Şuan 2,5 ay oldu acısı yok elhamdülillah
EsraElisa Gozde12 henüz yaran kapanmamış zeytinyağı sür çok çabuk toparlar sın benim normalde yararlı çok geç iyileşir zeytinyağı ile çabuk toparladım her wc sonrası sürerdim ben
Gozde12 Busra2326 yaa beninde o kadar sürer ozmn doktor 40 ından sonra gel ddi ama onada korkuyorum gitme acıyacak diye
Gozde12 KkkBbb inşallahh benimde gecer doktor 40 ın cıkınca kontrole gel ddi ama korkuyorum muayneden acıo diye
Busra2326 Gozde12 muhakkak gitmelisin acımıyor merak etme şöyle düşün normal doğum yapmışsın sen o acı koyar mı beee 😀
Hilal-95 Gozde12 inşallah geçer ama sürüyot bi süre bide ben cok fazla ara verdım yaklaşık 9 ay hamılelık bide lohusalık ben cok çektim oyuzden🤦🏻♀️
EsrAzra13 Canım bence bi doktora görün. Enfeksiyon kaptığında da geçmiyor acısı. Öyle bişeyse ilaç verir.