Merhaba! Ben bir takım sağlık sıkıntısı yaşadım.Şikayet etmiyorum elhamdulillah her şey Allahtan…Fakat en son bebeklerimi kaybettim ve ölümden döndüm sonrası panik atak,anksiyete derken zor toparlandım.Şimdi ise geçmeyen bir boğaz ağrım var eşim gidelim diyor ama ben korkuyorum.Olabilecek en kötü düşünceleri kafama yerleştiriyorum…internette baktım neler neler okudum 🥺İki tane küçücük evladım var ya bana bişey olursa ne olacak onlara diyorum…sanki sonuç değişecekte….Allahım evlatlarımıza bağışlasın biz anneleri babaları…Ne olur bana bu doktor fobimi yenmem için teselli verin…