Mires o zamanların 4 ay sonrasından sesleniyorum dayan çünkü o acılar geçiyor hem geçiyor hem de o emzirmek cok güzel bir bağa dönüşüyor o gözlerinin içine bakıp göğsünde sana gülümsediginde hele biraz daha sabır lansinoh kullanmıştım ben krem olarak baya da işe yaramıştı bir göğsümü emzirir hemen ardından krem sürer göğüs kapakçığıyla kapatırdım diğer emzirmeye kadar toparlardı baya sürtmemesine çamaşırına yapışmamasına dikkat et kapaklar o acıdan baya işe yarıyor cok acıyor evet ama sabır iste ben basımı birine dayar bastıra bastıra katlanırdım yoksa acıdan fark etmeden çocuğu sıkıştırırım diye korkardım hepimizin geldi geçiyor zamanla sen de bebek de öğreniyor zaten tez zamanda geçer insallah 💪🏻🙏🏻🙏🏻