Kızlar iki haftalık oglum ve sarılık sorunu var ara ara baktırıyoruz hastanedr falan yattı iki defa doktor sütğmün az oldugunu ve mama da vermem gerektiğini söyledi deneyşmli olan varsa bakabilirmi mama kac ölcek vermeliyim bir mama bir emzirme mi yapmalıyım bilmiyorum