AyeYldrm Ben kullanmıyorum ama instagram’daki gıda dedektifi bu ürünü incelemiş. İçinde sadece yüzde 1 rezene ekstresi var 100 gramı 92.5 gram şeker içeriyor diyor... kullananların bilğisine...
Meyra AyeYldrm 40 ı'm çıkana kadar kullandm 1 çay kasigida bebegime veriyorum cok şükür gaz problemi yaşamadık hic
Anneoluncaanladim Ve bu sekerin ana kaynağı da süt şekeriymiş, laktoz yani. Bebeginde sut alerjisi olup da bunu icen anneler sebebini anlamadan sıkıntı cekmislerdir bence.