Kızlar sizlere bı sorum olacak ben lazer epilasyon yaptırıyorum.kısa bı sure içindede gebelik düşünüyorum 5 6 ay sonrası gibi tüylerim incelmiş olur kimden duysam lazerim bittimi hamile kaldığında tüyler tekrardan çıkıyormuş varmı öyle bişey kısaca lazeri bitirip hamile kalan arkadaşlar tüyleriniz çoğaldı mi