Bize doktorumuz boyundakii isilik için trosyd adında bir krem verdi çok iyi geldi ama tabiki her bebeğin cildi aynı değil alerjik reaksiyon gösterebilir siz yine de bi doktora danışmadan birşey kullanmayın bepanthol de büyük ihtimal bi alerjik reaksiyon gösterdi sağlık ocağındaki doktorunuza bi gidip gösterin derim