bilgekizinannesi findiginannesi_ bugün sizin sattığız fiyattan daha uyguna aldım marketten hem de kargo da yok. Çok pahalı bence. Daha uyguna veriyor olsanız alacaktım sabah görmüştüm ama market elimin altında ve daha uygundu.
Oglumcanim_ Şuan trendyolda 120 TL kargo ücretsiz . Yanlış anlamayın ama sizinki daha pahalıya gelecek kargo ile . İhtiyacım vardı fakat sizde sıfır fiyatına sattığınız için bi anlamı kalmadı
findiginannesi_ Mihrimahim16 Canım iptal etsen vallahi elimde kaldı ya küçük geliyor oğluma 95 yaparım 2 paketi de