Kuzeyannesi35 Kızlar bebeğim 9 aylık dogdugundan berı pış pış sesı ıle yatırıyorum bugun annem artık acma cocuk ıcın zararlı dedı ama pıspıs sesı olmadan gece 10 kere kalkyor sızce zararlı mı benmle aynı durumu yasayan var mı
Sgnnn Kuzeyannesi35 zararlı mı bilmiyorum ama uyku desteği. Bende 6 ay boyunca kullandım 12 gündür açmıyorum. Alıştı.
Tugcerdl Kuzeyannesi35 benim 5 aylık bende kolik müziği ile uyutuyorum sonra kapatıyorum sizin sürekli mi açık kalıyor
Serpilllll Bizim de 4.5 aylık bende beyaz gürültüyü ve pış pış sesini kullanıyorum sürekli açık kalıyor
Serpilllll Bizim de 4.5 aylık bende beyaz gürültüyü ve pış pış sesini kullanıyorum sürekli açık kalıyor
GezginPaNDa 32 aydan bildiriyorum hala başında sürekli açık. Zararını anneniz nereden biliyor kaynak göstersin