34+4 te oğlum dünyaya geldi, bugün tam 20 günlük 11 gün y bakımda kaldı doğum kilosu 3250 ydi yogunbakimdan çıkışta 2850 olarak taburcu olduk bugün, evde 10. Gün ve sağlık ocağına götürdüm 3350 çıktı, kıyafetlerle kiyafetsiz ne kadar bilmiyorum hemşire iyi dedi geçiştirdi, anne sütü verdim sadece
Az mı almış çok mu premature bebekler geç kilo alıyomus öyle okuyorum korkuyorum