merveck ben şöyle yapıyorum telegramda sayfalar var istediğiniz kitap epub yani e kitabın bi formatı gibi var. Play kitaplara iniyor oradan okuyorum. Hatta gece modu yapıyorum. Karanlık. Bebeğim de rahatsız olmuyor. Watpadd mi neyse ergen kitapları, edebi içerikleri olduğunu düşünmüyorum. Tabi bizim yaptığımız da vergi ödemeden kitap okumak oluyor ama kitap fiyatları aşırı pahalı maalesef. Benim kitabım var ama bebeğim uyurken ışık yakmadığım için böyle bir çözüm buldum. Haftada bazen bir bazen iki kitap bitiyor. Bu hafta biraz abarttım.