Merhaba anneler bebeğim 4ay2haftalık ve bu zamana kadar hiç memr aldıramadım gecenlerde olesınr meme verdm ve tuttu snra bıdaha denedm baktım yıne emıyo ve ben şoklar içindeyim biberonu resmen unuttu verdiğimde alamıyo başıba gelen varmı bırde doyuyormu hiç anlamıyorum yeni bir süreç sağarak besliyordum hep