123PrensAnnesi123 Bilgisi olan varmi ya parasinda degilim yeminle ama sinirlerim bozuluyor neden haksizlik yapiliyor?
pogacayanakk egeninanns nerden duydunuz acaba. Eşim sözleşme martta yenileneceği için o tarihte yatırma ihtimalleri var dedi
Zhnce egeninanns esim jandarma bize günahlarını bile vermezler gelen promosyonla kendilerine yeni gayrimenkuller alırlar dedi 😬
egeninanns Zhnce :) valla bizimki zaten yatan promosyonu eve sokmaz . O yüzden çok ilgilenmiyorum hayırlısı olsun diyip geçiyorum ☺️
123PrensAnnesi123 Zhnce Allah belalarini versin o saatten sonra o zaman canla basla çalışıyorlar hani yemin ediyorum parasında degilim bi belediye calisani bile aliyorsa bu parayi bizimkilerinde almasi lazim
egeninanns 123PrensAnnesi123 bilmiyoruz Kİ işte söylenti hepsi . Bu işler kulaktan kulağa böyle yayılıyor ama gerçekliği kesin değil
yaprak_34 123PrensAnnesi123 Bende yok olarak biliyorum da ondan sordum .Varsa sa miktarı eminim ki çok düşük olacak.Oralar karanlık işler