Kızlar ben oglumu 24 aylıkken bezını bıraktım cunku sureklı bezını acmak ıstıyordu ıstemıyor artık dedım 1 ay boyunca heryere yaptı sonradan alıstı cısı gelınce soyluyodu falan son 1 aydır her gece yataga yapıyor dedımkı boyle olmuyor gece bez baglıyım sonra gunduzde soylememeye basladı cısını. Sımdı gecede baglamıyorum ama hıcbırsekılde soylemıyor altına yapıyor suan 26 aylık ne yapabılırım varmı absına gelen boyle herkez dıyokı artık okula gıdene kadar yatagına yapar erken baslamıssın dıyolar 😒 cok uzuluyorum ve artık cık yoruldum sureklı yatak yıka ust yıkaaa nolur bı akıl verın