Buzluktan süt çıkarttım ilk defa farkettim 2 kere art arda ılık suda beklettim eridi ılındı ve ekşi koktu çıkardım doğuyu bölüme koydum 1 gece eridi sabahı kullandım o da aynı şekilde ılıştırdım ve ekşi koktu. Neden böyle ekşi kokuyor anlamadım bu şekilde bebeğe de veremem Birşey olur diye. Farketmeden önce vermiştim bebeğim içti ama farkedince bende üzüldüm. Başına gelen var mı hep böyle ekşi mi kokacak normal midir?