Hacerhacer Cok kotu hasta oldum kanimda enfeksiyon cikti ishal kusma vs. Serum taktilar biraz daha iyiyim ama doktor ilac yazdi emzirdigimi biliyor ona gore yazacagim dedi. Ama kullanma kagitlari okudugumda kesinlikle emzirmemek gerektigi yaziyor. Ne yapmaliyim. Hasta olup ilac kullanip bebegini emzire n varmi ne olur
Usakliomer Hacerhacer dün kasik agrisiyla gittigim dr antibiyotik verdi emziriyorum. Kullanabilirsin dedi bebegimin yuzunde alerji yapti ve ishal oldu ben de biraktim kullanmiyorum bol su iciyorum
Ates_mami Hacerhacer doktorunuz yazdıysa mutlaka bir bildiği vardır. Ama bence çocuk doktorunuzu arayın bana bu ilaçları verdiler emziriyorum etkilermi diye sorun. Onay verirse öyle kullanın. Yani ben olsam öyle yapardım.
Hacerhacer Usakliomer gecmis olsun banada 3tane ilac yazmis bende bilemedim napacagimi antibiotik degil ama