Senibidasanaelikopteryokbuson Mervee12 4230 dogdu 1 aylıkken 6 kg dı emın degılım ama (ıkı haftalıkken 5500 cıkmıstı o net aklımda) Anne sutu ıle ılerledık hep
Cnsblsbds Anneler siz neler yiyip içiyorsunuz süt kalitesi için benim kızımda ilk ayda 1250kg aldı ama sonr kilo alımları düştü smdi 20gunde 450gr almış kahroluyorum herşeyi yapıyorum beslenmemde
Ess92 Bisraa 2. aydan sonra sabahları gülmeye başladı son 15 gündür de anlamsız sesler çıkarmaya başladı
nazli_1909 3.300 doğdu sonra 3050 ye düştü birinci ayında 4.330 du anne sütü ve arada mama verdim o da ilk kilo verdiği zaman doktor önerdi şuanda anne sütü ile devam ediyorum ama yetmediği oluyor mama da veriyorum
Miniktirtillarim Mervee12 Ilk kizim 2745 doğmuştu ama ödemi atınca 2550 kaldı Ilk ay 3.800 dü kontrolde Şimdiki kızım 3 kilo doğdu tam. Ödemi atınca 2.800 kaldı 14 gün kontrolünde 3.300 çıktı.