Merhaba hanımlar 16 aylık bir oğlum var normal doğum yaptım fakat doğum sırasında labialarimdan birinde yırtık meydana geldi ve rahmim kendini toparladı ama küçük bı parca da dışta kaldı gibi,ele geliyo yada sallaniyo falan, bende pek onemsemedim biraz geç muayeneye gittim açıkçası çok da sıkıntı edecek bir durum değilmiş gorulebiliyomus böyle şeyler neyse dedim
Şimdi de mantar enfeksiyonu olmuşum sanırım aşırı kaşıntı ve kızarıklık var ve o yirtiginn olduğu yer çok kötü sismis
Böyle bir durum yaşayan var mı acaba yada bu ameliyatı olan var mı aranızda?