balbebekannesi01 Neler yaşadınız ? Bebeğim 5 atlık Bexsero olduk ilk gün ateş oldu üç gündür iştah yok. Korkuyorum neden bu kadar sürdü. Huzursuzlukta var.
basaksahinx balbebekannesi01 3 ve 5 de bexero vuruldu kızım ilk gün ateş hariç başka birşey olmadı. Ama bexero çok ağır bir aşı. Doktorum aşıdan önce muayene olması lazım cocuğun sağllıklı olması lazım. Yoksa ağır gelebilir yan etkisi daha uzun sürebilir demişti. Muayene etmişmiydi doktor
balbebekannesi01 basaksahinx etti soğuk algınlığı vardı üç gün şurup içti sonra yaptı doktor. Ama ilk gün ateş oldu elleri titredi acaba havale mi o çok korkuyorum. Önemsememiştim 5 saniye sürmüştü. Mendili ıslatıp vücuduna sürdüm ondan üşüdü diye düşündüm ama şimdi aklıma takıldı.
basaksahinx balbebekannesi01 doktor muayene ettiyse onla alakalı değildir o zaman. Şuanda ateş var mı