Merhaba, 5 ay kontrolünde doktorum göbekte hafif fıtık var bebek fıtığı bir cerraha git yine Fe dedi. Gittim cerrah birşey yok 6 ay sonra tekrar gel dedi ama kontrol edelim diye. 7. Ay kontrolünde kendi doktorum fıtıkta azalmada yok artma da 9. Ay da sen bi daha baktır unutma dedi. Göbek deliği etrafında üst taraf da çok az balon gibi şiş belli belirsiz. Bastırınca iniyor özellikle ağlayınca şişiyor. Sizde fıtık var mıydı. Ne zaman geçti neler yaptınız . Yorum bekliyorum