Evet 3 aya kadar göz muayenesi yaptırmanız gerekir. İki aylık aşısını gittiğimde sormuştu ebe. Göz doktoruna gidiyorsunuz doktor muayene ediyor, sıkıntı yoksa sisteme olumlu diye not giriyor bunu sağlık ocağınds sistemden görebiliyorlar. Sağlık ocağınhem göz hem kalça çıkığı testi sonucunu istiyor.