-Beliss ay allahım yaaaa . Şansınız varmış da allahtan vicdanlı bir çalışana denk gelmişsiniz. Burada çok görüyorum ins dan alışverişte dolandırıcılık. Anlamıyorum neden oralardan alışveriş yapıyor insanlar elektronik alışveriş siteleri varken ( trendyol, hepsiburada vs) Bir muhattap yok , tüketici hakları yok , iade yok , garantisi yok , şirket değil , kurumsal değil 🤷🏻♀️